|
Elektroniczna skrzynka podawcza Wniosek do instytucji
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest
posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody
dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie
dokumentu poprzez wypenienie w/w formularza bądź dołączenie podpisanego
dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie
dokumentów w godzinach pracy urzędu na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub
2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć
możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla
dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty
elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem
cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników
to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF,
TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP
- Wielkość
wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu
elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki
zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie
zostaną rozpatrzone.
|